Miliția separatistă a DESCINS ÎN FORȚĂ în liceul din satul Corjova

31 mai 2013
Mai mulţi miliţieni transnistreni au descins în această dimineaţă la gimnaziul din satul Corjova, raionul Dubăsari, localitate aflată sub jurisdicţia Republicii Moldova şi i-au interzis directorului instituţiei să arboreze tricolorul pe sediul acesteia. În acelaşi timp, separatiştii le-au interzis elevilor să intoneze imnul de stat al Republicii Moldova.

„Am venit la ora 7.00 dimineaţa la gimnaziu şi aici deja erau câţiva miliţieni cu automobile. Au intrat la mine în birou şi mi-au spus să nu arborăm drapelul şi să nu punem imnul de stat la ceremonie. Eu am spus că voi face totul ca să nu avem probleme. Dar când am început ceremonia ni s-a întrerupt curentul electric”, a comunicat directorul gimnaziului, Constantin Sucitu, pentru tv7.md.

Acesta a mai spus că au conectat un generator pentru a putea desfăşura careul. Copiii au ţinut în mâini drapele de dimensiuni mici, iar corul gimnaziului a intonat imnul de stat. „Ni se întâmplă aceasta an de an, timp de 18 ani consecutiv, de fiecare dată la 1 septembrie şi la 31 mai ni se fac probleme de acest gen”, a comunicat directorul.

1 comentarii:

Anonim spunea...

păi da, dacă guvernul nostru e fricos!

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: