ŞTAMPILĂ DE-A OAIA

29 iulie 2009
Vorba aia:"Ce are coada vacii cu ştampila primăriei?". Of, fraţilor da cred că are multe, astăzi am rămas indignat când prezentându-mă la secţia de votare ţi vrând să pun ştampila observ că se pune o liniuţă într-un cerc unde abia se vede litera V şi cam atât. Sincer, am pus-o de 3 ori în acelaşi loc chiar lăsându-mă cu masa mea de 96kg asupra ei. Am şi pus-o şi pe o feţuică ca să văd mai apoi dacă dispare sau ba, aşa cum se vehicula în ultima perioadă. Deci aşteptăm continuarea şi rezultatele finale.

Jos comuniştii !!!

8 comentarii:

Anonim spunea...

o să vedem efectul ;)

Anonim spunea...

Trebuie de anuntzat partidele de opozitie sau comisia suprema...aaa dar nu cumva numai in dreptul PL,PLDM,AMNN stampila intilneste greutzati?pe foaie curata tot dea oaia sa primit?

Dragos spunea...

pe curata s-a primit ca lumea !!! utie ca se vede diferenta !

Viky spunea...

poate calitatea buletinului de vot e de vina...?
si oricum nu conteaza, atat timp cat se vede foarte clar in dreptul carui candidat este aplicata acea stampila!!
alta-i treaba sa nu apara diversiuni de genul ca stampila n-ar fi fost a lor si bla bla bla...la cat de toromaci is...te astepti la din astea!

Dragoș Galbur spunea...

ap asta si-i vaza, daca au facut special ca sa nu mearga stampila in dreptul partidelor de opozitie apoi cind le vor numara vor spune ca uite mai ca nu e valabil buletinu ca e pusa aiurea stampila, da cum dracu s-o mai pui ?!

Anonim spunea...

Votul este valabil. Nu-i neaparat sa pui stampila in cerculet, principalul sa fie in rand cu un partid de OPOZITIE... macar si pe emblema...

Dragoș Galbur spunea...

ma uit ca rata de participare la vot e destul de buna

scarlettolga spunea...

am aplicat si eu stampila pe o foaie personala, sa vad va disparea apoi sau nu......dar apoi ma gindesc daca nu cumva buletinele de vot sunt tratate cu ceva chimic pentru a fi acest efect si pe o foaie simpla nu pot verific asta.....

Trimiteți un comentariu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Administrația site-ului vă îndeamnă să folosiți un limbaj decent în discuție: